Välkommen hit

Välkommen hit. Kommentarsfunktionen är numera vidöppen – liksom jag. Läs gärna ”Om Smyg” också (klicka på fliken i överkant), om du vill veta vad det är frågan om.

2 reaktioner på ”Välkommen hit

  1. Man känner igen skribenten på språket. På gott och ont. Jag tror inte att jag skulle ”orka” förställa mitt tal och mina tankar till oigenkännlighet, det finns gränser för hur mycket man orkar förvanska sin identitet. Jag misstänker att det skulle kännas mer ohederligt än att fingera sitt namn.

    Man skriver ju för att man måste.

    Jag önskar dej all lycka på jungfrufärden! 😉

  2. Salt: tack för välgångsönskningen. Genom att dölja mitt ansikte hoppas jag kunna visa mer av min insida.

Kommentera

