Ett annat sätt att resa

Jag har faktiskt en roman i byrålådan. Inte särskilt bra, och grundligt refuserad när det begav sig, förmodligen med all rätt. Men jag har faktiskt en roman i byrålådan redan.

Det kan vara skönt att tänka på, när jag nu återigen ger mig ut på den tripp det innebär att resa in i sig själv, sänka ned kroken långt nedanför det medvetnas gräns, dra upp, studera och se om det kan bli en ingrediens i den sakta sjudande soppa som ska bli nästa bok.

Var det någon som sa ”självsuggestion”?

7 thoughts on “Ett annat sätt att resa

  1. i vilket fall som helst ska det bli spännande att se vad som dyker upp. om du inte hittar något kommer jag ner och hypnotiserar dig:-)

Kommentera

