Självklart

Ha! Nu vet jag – hur jag ska kunna kombinera min kärlek till bloggarna med romanen under arbete. Självklart egentligen. Huvudkaraktären får börja blogga anonymt och bloggen bli ”närmaste relationen” (det forum jag som författare använder för att ge läsaren tillgång till hans inre liv). Öppnar för intressanta konflikter med resten av persongalleriet.

Just do it!

Andra bloggar om:

3 reaktioner på ”Självklart

  1. Romanen suger musten ur mig just nu, därav den för tillfället rätt begränsade uppdateringstakten. Men jag är inte nedlagd!

Kommentera

