Anteckna det!

”Förmågan att kunna anteckna när man kommer på något är det som skiljer en person som kan skriva från en som inte kan skriva.”

John Gregory Dunne, enligt hustrun Joan Didion
i hennes ”Ett år av magiskt tänkande”

Andra bloggar om: , , ,

7 reaktioner på ”Anteckna det!

  1. *L* för att jag dels fipplar med tangentbordet dels för att jag inte alls antecknar. Min fina anteckningbok ligger nämligen på ett säkert, hemligt ställe. Som jag tenderar att glömma bort. Men den är väldigt fin. Anteckningsboken.

  2. Men du, ms40plus: handväskan! Jag vägrar att tro att du lämnar huset utan den. Nog finns där plats för lite papper?

    😉

  3. För tillfället tillfället bloggar jag inte alls. Men jag meddelar när jag startar upp igen.

    (Just nu väljer jag mellan två koncept.)

  4. Jupp, man är en idiot, hur många gånger har man inte fått den där scenen eller repliken i huvudet, gärna i sängen tidigt eller sent. Och tänkt att den var ju så självlysande att de glömmer man aldrig.




    BORTA!

Kommentera

