Ytterligare ett skäl att köra japanare

Det finns många skäl att köra japanska bilar. Fråga mig, som är inne på min fjärde raka Mazda 323 (den förra höll i 18 år).

Nyss var jag på besiktningen och det gick perfekt, trots att vi talar om en väl begagnad 1997:a. Enda synpunkten var att jag kanske borde ha ett lock till det hål på motorn där man häller i olja. Och det höll jag ju med om. Det gjorde verkstaden också, som servade bilen för mer än två månader sedan.

Jag har alltså över huvud taget inte haft anledning att lyfta på motorhuven sedan dess.

Andra bloggar om: , ,

En reaktion på ”Ytterligare ett skäl att köra japanare

Kommentera

