Bonus, pappa!

Jag är halvtidspappa, och varje kväll när dottern är här nattar jag henne med klining på ryggen och prat om vad som förevarit under dagen. Det är guld, och är jag inte så utmattad att jag somnar med handen på hennes rygg så brukar hon protestera när jag pussar henne på huvudet och reser mig för att gå.

”Bonus, pappa”, säger hon och vänder på sig och så får jag klappa henne en stund på magen också innan hon släpper iväg mig.

Bonus för mig, säger jag!

Andra bloggar om: , , , ,

En reaktion på ”Bonus, pappa!

Kommentera

