My mama says

Morsan påstår att jag ska fylla 50. Har ni hört nåt så dumt? Man kan ju tycka att just hon borde ha koll på just sånt, men uppenbarligen inte. Jag? 50? Min stjärt!

Det enda jag vill säga om min ålder är att jag inte är äldre än att jag fortfarande kan ha kul, bara gammal nog att veta hur jag ska göra det ordentligt.

Andra bloggar om: , ,

11 reaktioner på ”My mama says

  1. Försökte kommentera under helgen,men det ville sig inte ser jag nu.

    Ville bara säga att det låter ganska fint det där ändå…..och var rädd om stjärten, ta hand om den!

  2. Glykofag: Akismet är i vanliga fall en perfekt vän och renhållare, men dina kommentarer ska den ge fan i. Jag slet loss texten ovan ur spamskyddets käftar och här är den!

    Tack för att du kommenterar!

  3. Ålder är bara intressant på vin sägs det och jag blir mer och mer benägen att hålla med. Antagligen beror detta på att jag själv hela tiden avancerar i den (åldern) och att jag lärt mig uppskatta goda viner.

    Själv har jag en finne på hakan idag? Vad handlar det om?

  4. Moddan: Själv tycker jag nog att även många kvinnor blir bättre med åldern, särskilt de som är välmöblerade mellan öronen. Lite slitnare, lite rynkigare, javisst, men vem blir inte det?

  5. Jag minns en diskussion jag hade med en kvinnlig vän, där vi båda skrattade gott åt tanken på att bli äldre på många sätt var ett plus, i alla fall när det handlade om sex. Visserligen kanske det blev fler gånger per gång tidigare, men nu gör man det rejält och länge 🙂 Plus att de flesta vet var grejerna sitter. Och det är ju bra.

  6. johnny: … och då är vi ju tillbaka på det jag skrev om att jag inte är äldre än att jag fortfarande kan ha kul, bara gammal nog att veta hur jag ska göra det ordentligt …

    😉

Kommentera

