Upp och ned med Smyg

Christina utmanade mig, så here it goes:

Vad jag lyckats med

Det är inte svårt att vara modig om man inte är rädd, sägs det ju, så jag koncentrerar mig på de områden där framgång inte kommer av sig själv (eller bara tack vare begåvning):

Att leva ett liv som fokuserar mer på vad som ligger framför mig än bakom mig. Det är jag stolt över (och blir glad av, varje dag). Det inkluderar min familj (som jag älskar) och mitt jobb (som jag älskar).

Vad jag misslyckats med:

Att bli rik och oberoende (däremot är jag bra på att njuta medan jag gör av med de medel som kassaflödet trots allt presterar).

Att förlägga mitt färdiga manus.

Att färdigställa mitt halvfärdiga manus.

Vad jag låtsas:

Att jag är 37.

Att jag ska hinna.

Att mitt färdiga manus strax kommer i i bokhandeln (se ovan).

Andra bloggar om: , , ,

2 reaktioner på ”Upp och ned med Smyg

  1. Haha! Om du inte hade varit en upptagen man hade jag lagt beslag på dig käre smyg. Men det kanske är en nackdel? Att vi är alltför lika 😉

Kommentera

