Felande länken i Idol

Ursäkta, men vad är det för skit de har ställt bakom Idolkandidaterna i år?

Bakom alla dessa förhoppningsfulla, mer eller mindre begåvade, deltagare i årets upplaga av Idol, finns en liten grupp klåpare som alldeles uppenbart har hamnat på fel ställe: orkestern, bandet, kompet, kalla dem vad du vill, de låter inte bättre för det. Tvärtom är den här lilla samlingen en så komplett katastrof att jag kommer på mig själv med att längta efter Anders Berglund

Så fantasilöst, så fattigt (jag menar: vem kan bara komma på idén att ställa upp ett band utan elgitarr i ett sådant här sammanhang?) och så oförlåtligt osvängigt. Att så många av artisterna ändå klarar av att leverera är ett mirakel.

Skäms, säger jag.

Andra bloggar om: ,

3 reaktioner på ”Felande länken i Idol

  1. Mm jag håller med men jag måste få säga samma sak om svenska folket. Hur fan röstar dom????

    Jag ska villigt erkänna att jag är imponerad att Lolo eller vad hon heter är kvar, skönhet brukar gå före kompetens. Inte för att jag inte tycker att hon är vacker men hon tillhör inte det trådsmala idealet med blonderade testar och plutmun.

    Hur kan Linda åka ut?

Kommentera

