Tre duktiga författare: en publicerad, en med förlagskontrakt och en som borde få det

Jag är inte den enda med författardrömmar, inte ens den ende som skrivit färdigt ett manus (eller flera).

Min vän Mikael Fant är en av dem. Han finns inte i bloggform, men däremot mellan pärmar på Piratförlaget. Läs hans ”Grundläggande genetik”, det är den värd.

Christina Olsson bloggar på Tara sedan rätt länge, och hennes Tonårsbloggen har en besöksstatistik som nog bara modebloggarna kan rå på. Det finns en aning mer djup hos Christina dock. Och nästa höst kommer hennes debutroman på W&W.

Johnny, tidigare känd som Nederbird, bloggar nu som Deltidspappan på Aftonbladet. Det är en kille ni ska läsa redan nu. Kommer inte han ut i romanform vad det lider så vet jag inte vem som ska göra det. Och bloggrullen här bredvid är numera uppdaterad.

Andra bloggar om: , , , , ,

4 thoughts on “Tre duktiga författare: en publicerad, en med förlagskontrakt och en som borde få det

  1. Jag vet inte vad jag ska säga, känner mig plötsligt som en fotbollsspelare som ska tacka för sitt pris på galan…Tack, du är grym. På alla sätt.

Kommentera

