Efterlyses: en Voddler-invite! Spotify- och Google Wave-invites i potten

UPPDATERING: tack bloggosfären. Nu är jag med Voddler!

Voddler lär ju vara ”Spotify för film”. Själv har jag ingen aning, eftersom jag inte lyckats få någon invite än.

Är det någon av er därute som kan ge mig en sådan? Som tack får du en invite till Spotify, och en till Google Wave.

DAGENS BONUS


Ett urval av de bästa låtarna från ”A tribute to Arthur Alexander”. Jag har plockat bort allt överflödigt; bara guldet är kvar!

Andra bloggar om: , , , ,

4 reaktioner på ”Efterlyses: en Voddler-invite! Spotify- och Google Wave-invites i potten

  1. Alex: jag har också fått en invite … men är ruggigt missnöjd, både över utbudet, gränssnittet och vad programmet gör med min dator. Kommer nog en gnällig postning om det snart.

Kommentera

