Hej på dig, världen!

Sedan några veckor bjuder WordPress på lite nya statistikfunktioner. Den roligaste tycker jag är redovisningen av var mina besökare sitter och surfar. Här är den autentiska redovisningen av spridningen:

 

Nu är frågan: vad i hela fridens dar gör ni där? Berätta!

En reaktion på ”Hej på dig, världen!

  1. Visst är det båge intressant och lite kusligt det där. Jag kan konstatera att min blogg har en läsare i alla väderstreck, till exempel en liten, liten håla i Texas. Ibland är det två, men jag tror det är samma person som kollar två gånger, vissa dager. När jag kollar vilka språk som är i bruk, häpnar jag över den långa listan. Man får ju stålsätta sig för att inte få prestationsångest på kuppen. Tröstar mig med att aldrig så välformulerade texter nog blir rätt mediokra efter en körning i Google Translate!

Kommentera

