Tillbaka till skolbänken

I måndags började jag på Författarskolan vid Lunds universitet, det senaste steget i den pågående kampen med Romanen. Tillbaka i skolbänken alltså, bara några decennier efter mitt nappatag med genierna på idé- och lärdomshistoria. Det var fantastiskt roligt den gången, och jag tänker ha minst lika kul den här gången.

Och strax är det föreläsning igen.

2 reaktioner på ”Tillbaka till skolbänken

  1. Hej Erik!
    Vilket fantastiskt initiativ. Jag var på väg att söka för två år sedan, men kunde inte pga av jobbet. Håller tummarna för dig.
    Själv går jag en utbildning till professionell coach.
    Sköt om dig och hälsa Claudia.

  2. Ja, jag såg det på Fejjan i går. Nice. Dags att utvecklas för oss båda, alltså. Och att träffas!!! Hälsa du också så länge.

Kommentera

