Dagens, 121229

DAGENS LÅT

Bettye Lavette – Games People Play


DAGENS CITAT

År går långsamt när man är barn. För vuxna går dom snabbt.

Elias Wingfors

3 reaktioner på ”Dagens, 121229

  1. Bästa Erik.
    God fortsättning, för det första. Och för det andra: det är precis vad det förefaller att vara. Jag syftar på ditt skrivande.
    Jag har alltid varit ett fan, det det du. Men det är fantastiskt att se hur du, trots att du jobbat med skrivandet hela ditt liv som yrke, hela tiden har drivet att fortsätta utvecklas.
    Och det gör du verkligen. Jag har ju läst dig länge nu. Och du är, enligt min mening, vassare än ett samurajsvärd nu. Tänkte skrivit bättre än någonsin men ville inte reta upp dig såhär på lördagen 🙂
    Respect, Erik J.

    1. Tack, snälla Johnny. Roligt att det märks vilken nytändning jag har fått på Författarskolan (och för den delen även på Sörängen). Allra viktigast är dock den gamla sanningen att det bästa sättet att lära sig skriva bra är att skriva dåligt – och framför allt mycket.

      Tack, allltså och god fortsättning!
      /erik

Kommentera

