På gränsen. Akt III, scen I

different-therapy-400x400

”Om det ska vara så här så är det inte värt det. Jag vill inte detta längre.”

”Då tycker jag att du ska flytta ut ur vårt sovrum.”

Tystnad. I dagar.

”Jag vill inte att det ska vara så här.”

”Då tycker jag att du ska flytta ut ur vårt hem!”

Tystnad. I dagar.

”Det här är inte rimligt.”

”Nej, vi kan väl prata om det. Vi måste kunna hitta en lösning. Jag kan ändra mig. Kan vi inte gå till en familjeterapeut?”

 

Fortsättning följer – i morgon. Har du missat tidigare avsnitt så finns de här:
Akt I, scen I
Akt I, scen II

Akt I, scen III

Akt II, scen I
Akt II, scen II
Akt II, scen III
Akt II, scen IV
Akt II. Intermezzo

 

 

Kommentera

