God natt!

pict0906

Sara, älskade unge,

jag minns 1 000 nattningar av en liten flicka, som man gärna fick läsa för. Ibland var jag så trött efter dagens mödor att ögonen gick i kors. Men att försöka memorera nästa mening och läsa upp den med slutna ögon var ingen bra idé, det meddelada du varje gång jag försökte.

Efter läsningen vill du bli kliad på ryggen, helst tills du somnade. Ofta slutade det med att jag somnade först, och sedan kom utvacklande ur ditt rum när det lagom var dags att lägga sig.

Det tyckte jag om.

Kommentera

