Vackrare än så här blir det inte

blackbird-1980314_1920.jpg

Jag är inte direkt den som uppskattar att bli väckt mitt  natten. Tvärtom kan jag bli ganska grinig om folk gapar ute på gatan eller festar i allt för nära anslutning till mitt sovrum.

Men det finns undantag. Det finns det sannerligen.

Som när den här snubben vevar igång när natten är som allra mörkast och kallast och både han och jag egentligen borde sova som allra djupast. Men nej, han är ostoppbar, och jag bara njuter.

Det är som kärlek:

Kärlek är när din vakna tid är bättre än dina drömmar.

Kommentera

