Another one bites the dust

Jo då, jag också. Skrymta har utmanat mig på en önskelista med sju önskningar, inklusive motiveringar. Here we go:

  1. Mera tid. Att slösas på att glo i taket. Det är en sjukt underskattad sysselsättning
  2. Mera tid. Att slösas på mina barn.
  3. Mera tid. Att slösas på min flickvän.
  4. Självdisciplin. Att användas för att skriva färdigt den där romanen. Just fucking do it!
  5. Självdisciplin. Att användas på morgonen. Se till att kom upp ur det där badkaret innan det är fem minuter försent varje morgon. Hur svårt kan det vara, Smyg?
  6. Självdisciplin. Att användas varje gång jag drunknar i bloggträsket. Ni skriver alldeles för mycket och alldeles för bra där ute!
  7. Pengar. Kopiöst med deg. Fast får jag bara nummer 1-6 så löser det sig nog med det också.

God jul på er. Och Stella Polaris kan känna sig utmanad, liksom Peter Barlach, Ullah, banal, Tre flickor, Moddan och Suvi.

Andra bloggar om: , ,

6 svar till “Another one bites the dust”

  1. mer tid att glo itaket skulle finnas på min önskelista, men jag ska inte, lovar, leka copycat….
    Utmaningen kommer nog att dröja lite då det översta inte kan uppfyllas än på ett tag…med andra ord…jag jobbar just nu som fan…men…tack för utmaningen…jag TAR den…snart…
    😉

Lämna en kommentar